Nytt år! 1/1 2010

Jag har inte riktigt haft tid med att sitta vid datorn, har jobbat lite och igår så var jag iväg.
Var till Follan och Anette med pappa. Det var kul, firade alltid med de innan man började vara i uppsala, men iår så jobbade jag ändå så då var det lika bra att vara kvar i östhammar :)
Det var ruskigt god mat vi åt!. Sen lite fyverkirier som hade kunnat sluta illa :P
Det var en ganska stor sak vi hade satt ner i snön, men lite för hårt, så den åkte aldrig upp i luften, utan sprängdes på marken, vi slängde oss och det blev världens rökmoln:P
Haha det var en arbetskamrat till follan som var lite för full, han var i österby och Follan skickade gott nytt år. Han killen fick för sig att det var någon tjej så han skickade "får jag sova hos dig Puss" Sen ringde han flera gånger, Maria svara en gång, sen svara Follan en gång och då sa han - Låt min tjej vara i fred, gå hem til dig och sov. Haha bara några sekunder efter de hade lat på så fick han  "det gick inte att sova, kram"
haha lite rolig kille:P
nej nu står jag i valet och skvalet, ska jag plugga eller packa??
kan ju packa först sen plugga (A)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0