oj oj 8/1

Hur ska detta gå, tentaskrivning idag!
Just nu känner jag mig inte alls förberedd, men när jag tänker efter så kan jag rabbla ganska mycket. Jag drömde att de hade höjt godkäntgränsen med 10 poäng, haha det är inga goda nyheter, men förhoppningsvis var det bara en dröm!


Nu ska jag försöka få liv i min pojke så att vi kan äta lite frukost, vi ska till lägenheten och lämna lite saker sen ska vi åka och lämna tillbaka tapetserarbordet. Måste göra detta innan 12 för de har lunch stängt då.

halv 1 så drar jag mot Uppsala, bättre att vara där otid än att vara sent ute, jag goppas att man kan betala parkeringen med kort! Men får se hur det ser ut.



Kommentarer
Postat av: joni

storshopparn;)

2010-01-08 @ 22:38:12
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0