Skönt att sova 11/1

Medans man kan, Marcus började jobba förmiddag idag hehe me jag kunde ligga kvar ja medans han gick upp vid 5 ^^

Sen får väl jag betala för det nästa vecka när min skola börjar igen, men behöver i alla fall inte gå upp klockan 5 då ^^

Just nu är jag hemma hos Marcus, ska käka lite sen så tar jag mitt pick och pack och far hem till mig, pluggning står på schemat, bäst att bli klar idag för inte kul att sitta imorn sista dagen.


haha något lite roligt och pinsamt..

Igår när jag kom hit så gick jag in i vardagsrummet och satte mig i soffan haha och vad tror ni ligger på vardagsrumsbordet??
haha min använda trosor, det är väl någon hund somn har vart in och tattad trosorna i rummet haha pinsamt! Så idag tänker jag stänga dörren in till rummet.


Nej nu drar tiden ifrån!


Just ja, vann en klännning igår! underbart!  125 + frakt = 161:-
Det är ju inte så farligt (A)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0