Synd 28/1

Det blev inget uppsala med mormor idag, men om man kollar ut så förstår man kanske varför. Det har ju kommit jätte mycket MER snö, är det verkligen nödvändigt undrar man?
Men det var lite roligt för Marcus hundar, vi var ute och lekte lite i snön, jag som har kassa skor blev blöt på 1sekund, men lite så får man ju offra sig.

Men istället för att det blev en stressig dag med plugg och handla så blev det helt plötsligt en alldeles lugn dag, kanske lite för lugn.

Imorse så hade vi lite torsdags lyx, jag gick ner till bagerit som finns i huset och köpte färskt bröd till mig och älskling, det var riktigt gott! Sen så har vi malt på med lite Alias, oj gud finns det någon bättre serie, vi är på 2:dra säsongen än så länge, men det är ju nästan då det är som bäst, när Sidney och Michael är ihop! hihi






Utanför Marcus föräldrars hus nu. Staketet ser man knappt heh



Nej nu är det tänkt att jag ska se lite Robinson om det går på denna dator, har missat lite för mycket tror ja.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0