Tisdag 26/1

Igår så tänkte jag att, ja imorn så ska jag ta sovmorgon!
Men vad gör ja, jo vaknar klockan 8 och är jätte pigg! haha

Fast det var ganska bra för då gick jag upp och började plugga lite! För insåg igår kväll att min vecka helt plötsligt var ganska fullbokad och att idag är det skytte dessutom. Jag ahdetänkt plugga tills klockan 8 i alla fall, men där sket det sig. Men jag har ju inte så jätte mycket att göra egentligen och nu tycker jag faktiskt det är kul att plugga, det känns meningsfullt på någe vis. :D

Efter skolan igår så åkte jag till Joanna och hände lite, vi pratade lite om filmer och om hur mycket man egentligen har lagt ut på det, hur mycket ska man kanske inte uttala sig om, det kan vara en smärre chock hehe men vad tror ni det första jag gjorde när jag kom hem till Marcus var? Jo jag klickade hem första säsongen av Prison Break, den kostade faktiskt bara 99 kronor. Men så har det nästan låtit på alla mina köp :P men jag behöver unna mig något i vardagen med och inte bara plugga och jobba. ^^

Så nu ska jag sluta, eller i alla fall lugna ner mig lite, men det är så mycket man vill ha, mitt mål nu är att ha alla prison break och Lost efter det så ska jag satsa på vänner boxen för 1399:- Men det får nog bli lite senare, sen så är det så mycket annat man vill ha typ en skit bra skrivare, en systemkamera skulle inte heller sitta fint. Men jag har nog valt fel om jag ska kunna köpa allt det där, som student så är man inte ekonomiskt oberoende precis, men man fyllder ju år om några månader (A)


Kommentarer
Postat av: janne

haha:P jag kanske inte skulle ha visat dig de där:P

2010-01-26 @ 22:48:56
Postat av: Lina

haha nej, jag blev lixom lite sugen på att köpa då :P

2010-01-27 @ 07:53:26

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0