Tog mig i kragen

Kom faktiskt ihåg att ta med kameran idag, inte för att det kanske är så många roliga bilder men ^^

Idag var första skoldagen och den var faktiskt helt okej, lite farligt okej. Första dagen brukasr alltid vara den jag går hem och gråter för, men antar att de kommer på torsdag. Vi ska tydligen skriva en hemtenta och ha en salskrivning, det är lite intressant hoppas att inte inte är så stora saker =(

Men det känns som om jag kommer ha mera tid nu när jag och Marcus bor ihop på någe vis.

Haha jag har vart begravd i en bok sen igår, den heter livet går vidare. Det är en sån där skit bok egentligen.
Handlade om en tjej, katie - som för övrigt drack väldigt mycket cola, en till gör det med undra vem haha. Men i alla fall. Hennes pojkvän hade dött i en bilolycka, han var visserligen inte så snäll och hade ett häftigt humör
men det som bekymrade Katie var att hon trodde det var hennes fel att han hade dött, att han hade begått självmord för hon hade just gjort slut innan. Detta ville hon inte berätta för alla så hon sa att han hade vart normal när han åkte.
katie jobbar på en affär och där jobbar även hennes bästa kompis och en ny kille börjar, hennes ex Kusin. Haha hennes kompis blir så besatt av den här nya killen och hänger efter honom som en jag vet inte vad. ibland så kommer hon till jobbet fast hon inte jobbar bara för att se han. haha det var en gång den här killen och katie jobbade över och sedan så frågar han om Katie ville följa med och ta en hamburgare efteråt, då dyker hon kompisen upp och vill följa med, fast killen tidigare hade skjutsat hem henne. Desperat? haha men nu är den utläst i alla fall och den var patetisk men bra :P haha låna någon kanske?


Imorgon så kommer den första tvätttiden att ske, mellan 7-14, haha väldigt lång tid man ahr på sig så man behöver nog inte stå och hänga på låset :P Har nog bara en maskin än så länge med så xD

jag har börjat intressera mig lite för mat, eller snasrare nu måste man ju laga egen mat


I lördags så blev det kroketter, fläskfilé och lite vitlöksbröd

Till efterätt blev de kärleksmums och bär

Lite glass till med

Igårkväll så blev det lite mys fika, middagen åt vi hos marcus föräldrar xD

Idag så blev det hederlig korvstogarnoff :D de är grejer det

Det jag inte förstår när man kokar ris, tog för 4 pers och det blev en liten matsked ris kvar när vi var färdiga, är det vi som är tjocka och äter för mycke eller ska man äta som en pygmé??


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0