Tröttis 8/1

Efter en lång dag.
Tentaskrivningen gick väl la sådär känns det som, var nöjdare förra gången och uppenbarligen var det inte bra då. Så har inte direkt höga förväntningar denna gång. Kan bero på att man har vart lite inne i att flytta så man har inte riktigt haft tankarna där man ska även fast Marcus har sagt åt mig att plugga:P
Ska nog fixa bra material så att jag kan plugga om, känns inte som om jag har tillräckligt bra uppgifter eller hur man säger det.
Det gick bättre att handla därimot, köpte den där hyllan som jag ville ha :D. Det var lite svårt för jag visste inte riktigt hur mycket pengar jag hade på kortet. Så vågade inte handla alt för mycket, sen när jag kom hem så hade det gott och väl räckt, men det var bra då har jag de pengarna kvar i alla fall!
När vi kom hem till mamma så har vi kollat på ett päron till farsa, ahr missat de filmerna totalt, men den när de åker till Europa var riktigt rolig hehe :P
Nej imorn så ska jag nog sova hos pappsen, var ett tag sen nu,
¨

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0