uppe med tuppen 7/1

Eller inte, börjar vakna senare och senare för varje dag.
Idag var det vid 10, då gick jag direkt ner i duschen, hade tänkt spara det till jag kom hem, men var så jäkla äcklig hahaha. Eller håret i alla fall :P Jag fattar inte hur jag lyckas, måste nog skaffa ett bättre schampoo.

  • Få upp Marcus,
  • Äta lite
  • Försöka få igång Bettan, det är ju bara -6 nu så det är ju bra.
  • Byta bil med pappa, lite större så man kan packa mera saker i den
  • Åka till mamma och packa lite
  • Köra till lägenheten, packa ur.
  • Vid 16 tiden så ska vi fortsätta att tapetsera
  • Ska under dagen plugga lite med


Det blev lite saker att göra ändå. Det mesta ska vi hinna innan 16, men men, det går nog bra.

Nu blir det frukost!!!


Kommentarer
Postat av: Joni

sådär mycket har INTE jag hunnit med iaf:P

2010-01-07 @ 22:26:42
URL: http://runningtrain.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha janne det gäller att vara snabb :P

2010-01-07 @ 22:35:14
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0