Vilket väder!

Så har väl ungefär varannan kund sagt idag, och ja det har yrt ner snö hela dagen när jag var och jobba.

Sen vill jag påpeka att det borde vara förbjudet att hyra biltrailer och att köpa gasol när det inte är någon som har skottat där på hela vintern! Mina armar som redan hade träningsvärk sedan gårdagens skottande.
Men träning är träning!


Igår så var det en lugn kväll, jag somna nog vid tion första gången, sen vaknade jag till och då hade jag missat hela filmen, så ringde Marcus och sa godnatt och sen var det aa god natt. Men inte är jag piggare för att jag gick och lag mig tidigare, det kan jag inte påstå.


Alldeles nyss så har jag vart och kollat när Marcus var och spelade match, jag ahnn inte mer än komma dit så ringde moster, då stod de i min port och väntade, vilken tajming!
Men jag fick en matta då i alla fall :D och så två blommor, sen ahr marcus också fått en present av mormor,
men den får han inte öppna än, inte förräns på tisdag.


Kollade hur kallt det var nyss, det skulle man inte ha gjort, är hos marcus föräldrar nu och måste gå hem snart,  17 minus aj aj det kommer kännas om kinderna.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0