yey 6/1

Nu är nästan båda rummen klara, det är kanske ett halvt rum kvar att tapetsera.
Vi har fått upp fomdväggen och den ser super ut, lite knepig att passa, många ränder och så, men det ser bra ut!
Har lite bilder, men befinner mig fortfarande hos marcus så kan inte lägga upp de, lite tråkigt, men de kommer de kommer!
Min gamla bettan (bilen) vill inte starta för tillfället, men det är ganska förstårligt, de var -25 när jag vaknade så. Det är -16 nu tror jag, men det är ju inte direkt varmt det heller. Tur att man är inne och fixar, man vill inte vara ute längre stunder precis.

marcus är duktig och tränar nu han, gud man kanske ska börja så man blir fit till mars. Då är det heldå Sverige för en vecka, det ser jag fram emot regält!

nej nu ka jag plugga


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker du kan tjocka på dig istället så du kommer ikapp mig och joanna xD

2010-01-06 @ 23:19:36
Postat av: Joni

haha, ja eller hur sara! annars kommer ju vi se ut som fetton berdvis lina! nej lina, du får tyvärr inte följa med längre!

2010-01-06 @ 23:48:34
URL: http://runningtrain.blogg.se/
Postat av: Lina

haha men sambo kilona kommer ju komma sen med, de vill man ju inte få :P

2010-01-07 @ 11:03:49
URL: http://erikssonlina.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0