Härliga torsdag

Har precis stigit upp, ska väl ta en dusch äta något och sen packa inför helgen. Helgen ska ju tillbringas på en Ö. Imorn så ska vi till Åland innan med, kul kul!

Idag är det jobb som gäller mellan 15-22, sen äre hem och sova. För ska ju upp tidigt.
Ska hämta ut min väska med från zoovillage idag! Lite seg men är ju aldrig hemma :P

Igår efter jobbet, som för övrigt var jätte svårt att gå upp till, kunde inte andas! Nu förstår jag hur Marcus känner sig när inte han kan andas, men ju längre tid jag var på jobbet ju bättre blev det :)
I alla fall efter jobbet så åkte jag ut till Kavarö, min älsklings kisse har inte sätts till på 3 dagar :(. Hoppas han kommer hem snart! Vi åt tacos till middag och sen massa massa jordgubbar efteråt.
Åkte med kenth till östh sen för att sedan ta bussen hem. En mycket skön dag helt enkelt.

Jag och marcus kollade på Long Weekend, vet inte om det berodde på att jag hade vart vaken sen 4 eller om den helt enkelt var dålig. Men den var enligt mig väldigt konstig, man hade jätte många frågor när eftertexterna började rulla som man inte hade fått svar på. Det är inte så bra direkt. Men nu har man sätt den i alla fall!



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0