Ledig ledig ledig

haha jag trivs inte med att vara ledig, måste vara sjuk, men när man inte har något inplanerat så är det sjukt tråkigt :P. Har vart ledig i två dagar nu, i måndags var okej, men idag så har jag inte gjort så mycket. Det regnade också.

Var i alla fall ut till mormor en sväng, Jens broder min var också där. Försökte se en skymt av kisse, såg han 2 gånger man han gillar att vara ute verkar det som. :).

Sen åkte jag förbi jobbet mitt där Marie jobbade. Snackade lite, lånade hem nya hyrfilmer som inte får ställas upp förrän imorn, förmåner ;D. Så det blev Wallander och Har du hört ryktet om Morgans?.

marcus har vart till Åland idag så han ligger helt slut i sängen, tror inte jag får något vettigt ur han om jag skulle väcka han heller. Han har köpt lite men lovade att inte kika i påsen, för han ville visa. Så får hålla fingrarna i styr :P
Hugh Grant är kanske inte min favorit skådis, han är lite torr.Men Sarah Jessica Parker har jag börjat gilla starkt efter Sex and the city. :D


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0