Midsommar!

Igår var det midsommar och så var det 1 år sen Michael Jackson dog.

Midsommar firade jag ute hos mormor, med vänner. Vi åkte in en stund till Öregrund, Försökte hitta älskling min men hade endast nödsamtal hela kvällen, så jäkla surt. Skit Tele 2.


Massaker
Marcus fick åka bussen hem, glad att jag inte var på den bussen, tydligen startade några blattar bråk och folk fick flaskor sönderslagna mothuvudet. Dörrarna öppnades och istället för flaskor så kastades stenar mot bussen, då menar jag inte en liten sten som ligger på en grusgång utan stora bumlingar. Marcus fick blod på sin tröja men han klarade sig bra i alla fall, sämre för andra som fick åka ambulans. Marcus sa att minst 3 rutor på bussen krossades, så de var tvungen att vänta på en ny buss sen. Alla grät och det var allmänt kaos

Alltså vad finns det för människor egentligen? Kan man inte ens hålla sig sansad på en buss så ska man inte dricka alls.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0