Tjohej

Det blir inte så mycket tid över till att sitta vid datorn längre. Kom hem ganska sent igår, upp idag för att träffa Marie, åkte in till Uppsala för att handla lite, sen direkt till jobbet.

Nu är jag hemma, har hämtat bilen hos Pappa, var där en stund. Sen åkte jag och Marcus och hämta ett Ps3 som han har köpt. Juli månad är en bra månad för ekonomin för oss båda". :D. Men ps3 vill sig inte riktigt funka som det ska, först fick vi inge bild, nu är bilden där men inget ljud när man sätter i en skiva, det finns inbyggda spel och på de är det ljud. Konstigt det där, jag hade stor bölat om det var min sak som inte fungerade.

Imorn så ska jag och Marie handla inför midsommar! Fick en glad nyhet idag, haha ska INTE jobba dagen efter midsommar, skulle egentligen jobbat 7:30. Men icke icke. Emma ville ta det passet ??!! Jag har jobbat nästan varenda storhelg och helg nu ett bra tag så det var guld värt! 

Men på midsommar blir det jobb till 19, sen en MASSA gottis mat! Mumma!!

nej nu blev jag hungrig, macka kanske?

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0