Det var ett tag sen

Men om man inte gör så mycket mer än jobbar så^^
Hos mormor häromdagen så hjälpte jag henne att klyva lite ved, och sätta om plantor. Vi kollade lite på tv, sen var jag helt slut. Efter en hel dags jobb.

Dagen efter på jobbet så kom det 3 pallar varor och chefen, som jag jobbade med, hon satt i ett möte med en säljare. Så det blev ganska mycket där den dagen. Man var lättad när det blev hemgång.

Igår så fick jag i uppdrag att köpa tändstift till bilen min. Köpte ett och var glad att jag fann det rätta, men så kom jag till pappa och då är det tydligen 4 till en bil ^^. Hur skulle jag veta det?:P Men åkte och köpte 3 till, sen for jag ut till mormor i regnet. Där var mamma och Kenth också. Hittade mina Barbie dockor! :D Har en Barbie lampa och den funkade, konstigt att vissa saker fungerar efter så många år.

Magnus, Ann- Sofie och Wille kom sen med, vi fikade och så, sen så började jag jobba vid 15.

när jag kom hem igår så hade jag och Marcus LOST kväll.

Just nu sover han här brevid, men det är väl dags att gå upp nu tycker jag, så ska väcka han.!

Idag blir det en pluggdag!
Tjohej!






Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0