Fan vad bra!

Haha idag har dagen gått lite upp och ner.

Imorse trodde jag att jag skulle sluta klockan 12, kollade schemat och då var det en uppsamlingspass som jag var tvungen att gå på som var mellan 15-17. Attans vänta i 3 timmar är ju inte så roligt.

men så loggar jag inte på studentmailen och där står det att jag har fått godkänt i den kursen jag skulle ta igen i, eller jag hade missat två lektioner då jag var på Gran Canaria.

så då behöver jag antagligen inte gå tänkte jag och åkte hem vid 12 ^^. Naajs

Väl hemma så gjorde jag något som jag och Marcus tänkt länge men inte orkat typ.

Fixat hyllor till vår garderob, lite värdelöst att ha en garderob man kan hänga in saker i när man inte har något att hänga in, bättre då att kunna ha hyllor, sagt och gjirt. Så nu har jag sågat till ex antal brädor och lag på presentpapper så att det skulle se lite finare ut !
Jag är händig när det gäller!

nej usch nu har jag så ont i magen så nu blir det till att vila.

Gjorde tyvärr ingen "före" bild. Denna bild kan väl kalla mellan bild för såhär tomt är det inte precis nu.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0