Lördag kväll = finner minnen på youtube

Då sitter jag på Youtube och kollar på videor som väcker minnen till liv, min stora idol!

Heh plutt han var då den 4 juni 2004.
Minns att efter det sändes så var vi hem till pappas förra tjej Helena och skulle hjälpa hennes mamma att flytta, då frågade hon vem jag tyckte bäst om,  "Han med röda kepsen"



Denna låt kom ut på "det bästa av idolerna från 2004" Eller något liknande, men då hela låten. Kommer ihåg att jag åkte in någondag med mamma och kenth till Uppsala och då lyssnades det bara på denna låt.



Första musikvideon, var hos pappa och den spelades innan nyheterna klockan 22. Ville då egentligen vara hemma hos mamma för där kunde man spela in ^^ thank God for youtube



Slut för nu

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0