Skytte helg

I helgen har jag vart skytte ledare med Sara,
jag tycker det jar vart kul, heh lekti lite lekar och så.
Det jobbiga var nästan när vi skulle sova det var
så jäkla varmt! 
Sen blev min mobil lite konstig hmm och jag har 98kr på kortet och behöver 99kr
för att få grati sms igen så måste nog ta och fixa det idag, men man är helt slut.
Klockan är bara 14 men ändå. Ska nog till far min ändå sen, packa upp lite här bara.
sen ska jag försöka övertatala Putte att han vill vara barnvakt med mig på lörda:P  hm gick inte så bra
i fredas men kan försöka =).

måste bara säga att denna låt 
http://youtube.com/watch?v=DxFcaX24Vh8&feature=related

Alone heter den är jätte fin =)


bye bye

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0