Tja

Tjaa  jag tänkte att blogga kanske skulle vara en ide? 

Hm händer kanske inte så dunder mycket i mitt liv, men det är väl skönt att skriva
av sig lite ibland med heh

Idag har vart en underbart sköön dag.  Har iof åkt bil hela dagen men, har vart en kontrollant
Har åkt runt i östhammars kommun och kollat om butikerna frågar efter legg eller ej när man vill ha cigaretter

bra fördelar
* fick lunchen gratis
*Slapp skolan  
* Får 8 biobiljetter

Åhh jag vill ha sommar!  Emanuel sa att jag fick komma och hälsa på då, vem tackar inte nej till det ?=D
skytte är verkligen en underbar sport, man träffar så otroligt mycket trevligt folk.. som Emanuel, Jonas, Rasse, Emma, Katta, Emma.    
Hah och grattis att de kom på det med att man får ha Gratis sms!  shit annars hade jag vart ruinerad minst 100 om dan..^^

Nej man kanske ska se en film, det brukar jag fördriva tiden med.  Fick lite lust att se the Butterfly Effect 2


557265-1



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0