Tjaa

Det blir inte så ofta man skriver här känns det som :P

min helg var helt über bra!   heh var i Motala och hälsa på två underbara små pojkar, eller små och små jag är kortast, men det är väl smällar man får ta.  Så värst varmt var det inte där nere, men lite sol tittade bra, mär vi gick den 1000 mil långa promenaden.   

Felix  - nej det är inte långt
Rasmus-  jag dör snart kan vi inte vila

hah slöis, sen när den tuffaste backen kom då spraaaang ja :P de andra var inte så på på den iden så jag fick glatt vänta uppe på toppen.   Göta kanal fick jag se och slussen, sen 3 öresbron  och vad hette den då forsen,  mycket vatten var det, och blåste gjorde det mycket.
Sen på kvllen så gick vi till det omtalade maxi heh ännu mera gående.. och efter de så blev det Epic Movie, den var inte så dålig som jag kom ihåg den, hehe

Jag sov hos rasmus ja, hans familj var jätte snäll :D  heh mycket mat fick man pannkakor till frukost och allt :) sen världens största matsäck när jag skulle åka hem   men det var mysigt :)  lite tråkit att säga hej då men vi ses nog igen
haha och rasmus måste vara den blondaste HAHA 
vi koka makaroner och jag sa, du kan ju kola om de är färdiga  han gick fram till kastrullen och sade     men det kokar ju fortfarande.         jaa det slutar ju inte att koka när de är färdiga:P  heh dum dum    hans mamma sa- skona mina kastruller!

heh roligt hade man :D

Sen så idag är det Tisda, hade sk omprovsdag i skolan, hehe men smart som man är så är man alltid i skolan och missar inga prov så jag var ledig,   men dålig som jag är så har jag inte gjort så mycekt vettigt,  kollat lite på kvarteret skatan och andra avenyn sen på dan så messa jag josef och fråga vilken buss man skulle ta, men han skulle skolka som alla andra från friluftsdan :P men vi snacka ett tag det var kul:) var ett tag sen känns det som.

så denna dag kanske inte var så dålig ändå =)


sen fick man reda på at 28 maj så kommer denna snubbe ut med ett specialutgåva av sin förra skiva ;) ihh!  och EMD har en skiva med heh mycket nu :P

image13

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0