trodde

Tjaa

det har vart en ganska lugn dag.. mådde skit igår kväll när jag skulle läsa engelska boken som skulel vara utläst idag. fick göra det sista på bussen, men det gick nog bra med recentionen.
Haha sen med gympa var också okej, hade lite fem kamp,  en i laget skulle bl a springa till macken och kolla vad bensinen kosta, bara att jag var tjej och de jag tävlade mot tränar varje dag, så jag sacka ju efter bra mycket heh
men sen börja det regna och slö lärare som vi har så fick vi sluta.

Trodde att jag skulle skjuta idag första gången ute på ett tag, men mamma är seg och säger inte allt så det blev inge med det, så nu sitter jag här och ska väl försöka göra lite mediekommunikation, men det blir mest att lyssna på musik... shit borde hitta saker till hemsidan man ska göra i skolan med, mycket att göra med lite tid är inte bra

måste kila    ! tjaa då

image6

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0