oj oj oj

Jag känner att jag är ganska dålig på att skriva blogg, ja menar hur har man egentligen tid! känns som om bara tiden går och vad gör man igentligen?!   Okeej jag kanske har ganska mycket tid om man tänkter reoretiskt, för jag går i skolan sen dansar 1 gång i veckan och skjuter en annan så då ger de mig 3 lediga kvällar + helgen. Men tiden går ju ganska fort,  som i helgas då var jag på JSM  jag ville aldrig att helgen skulle ta slut men wooopps så var de sönda och dags att säga hej då, visst de var mysigt med kram och så höhö! ggr;)  men folk som man träffar på skytten bor ju så nedrans långt bort! det är mycket synd. så man får väl försöka glädjas åt folket här istället :)
Folket i skolan är kul, men själva skolan har jag börjat tröttna på, vet inte riktigt varför, har tappat suget för de helt enkelt. Man försöker visa att man är glad men igentligen så vill man bara hem och göra annat. Jag har fått lite insperation till att jobba, min nyfunna vän Hampus, eller aa ny och ny har väl vetat vem han vart men kanske inte riktigt snackat så mycket  :P  men iaf han jobbar och de verkar vara lite najs, har vart rädd för att ta studenten. Men kanske börjar hitta vägar i livet som är bra tillslut, har haft en del snesteg med kärleken bland annat, inget som man kanske indirekt ångrar men saker som man kanske kunde ha gjort på ett annat sätt. Sen får jag nog helt enkelt sluta snacka om allt som händer mig till folk, de är inte så mycekt intressant och jag maler på, får hålla saker för mig själv :P de ska börja idag!  så får man se hur länge de håller.

Nu är de då freda, jag känner mig sjuk IGEN!  har vart de i stort sett hela tiden sen man börja skolan. Men tänket ta de lugnt för en gångs skull och bara vara. Se på lite film och så, Josef är en hejjare på att tipsa filmer måste jag säga heh visst de är heelt sjuka , men man blir glad iaf x)
så nu ska jag nog se fortsättningan på Ghetto Blaster

tjoomp!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0