Sjukling

Då är man sjuk... igen då :P känns som om de börjar bli lite ens varfag nu. känns inte bra när man ska mönstra om drygt 2 veckor heller. Måste ju få komma igång med träningen !  Sen är jag ju inte så vidare värst bra på att vila måste jag medge, går till skolan ändå jag och liknande saker!  Men sen får ju de följden att "ingen" vill vara med en xD för då kan man ju smitta denne, och de vill jag ju inte heller, så nu har jag lovat att vila i 2 dar så kanske i helgen =)
Ska nog kolla på en massa film! heh eller nått,  Såg lite på svensson svensson idag , de är ett riktigt bra program tycker ja! Inte många program som gör en så road heh. NU har min vän hittat en sida här så att man kan se alla Alias avsnitt från första början, inte bara det utan också hur många andra serier som hellst :D
så de ska jag nog kollla på ju=)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0