tidigt

Okeej nu är klockan 8 på morgonen och  jag har vart vaken ett bra tag :P är inte så bra på att sova känner, men de är bra för att på helgerna då visas Dr phil i några timmar på morgonen heh, de tycker jag är ett bra pogram ja.
Igår så fick jag ihop JSM filmem,  http://www.youtube.com/watch?v=NMqGnqD8mSU  blev ganksa nöjd med den, eller halvt iaf, jag har ju trotts allt bara movie maker. sen när jag var klar då var typ klockan 12 då hade jag hållt på några timmar. Då sa en snäll liten fliur att han skulle komma över, brukar inte vara van vid nattligt besök sådär men de var trevligt :)  hah mamma och kenth lär ju ha undrar bara vem de var som kom vid 1 men men då får de väl göra de då.

Så igår fick jag för första gången se kenths nya kattunge, den var jätte sööt, hmm vad den hette kommer ja inte ihåg den har ett lite udda namn :P  Sen ikväll är jag överlycklig för då spelar Ola på People, igentiligen är de 20 men jag hörde runt lite så då får man komma in ändå (A) naajs.  har någon som följer med mig iaf, heh maryy   TAACk   men får väl se hur kvällen artar sig,
 Nu är reklampausen slut iaf på Dr phil så ska kila, sen kanske de blir sängen igen,
 ha de =)

None

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0