April April! 1/4 Onsdag

Din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill.. Heh fast har inte försökt lura någon idag faktiskt :P
Idag har jag vart ganska mycket ute Med barnen på dagis, det har vart skoj. Det var en katt som gick där
och man blev så sugen på att skaffa en. Men Marcus är lite allergisk så finns det katter som inte har så
dålig päls, men inte en nakenkatt, de är inte så snygga. Det är så gosigt med katter på något vis =)
De klarar sig ganska bra själva!

Nej nu är de nog dags att göra sig iordning för skyttet, ha den stora frågan är kommer jag få träffa Marcus idag eller ej xD Vi har officiellt sagt att inget sånt idag meen det brukar nästan aldrig hålla^^

packa packa packa


tjing!

Kommentarer
Postat av: JanE

jaaa!!!! katter är underbara och mysiga och gosiga!!!! Mjau... men akta. det finns dem skulle dränka en kattunge för en resa:S

2009-04-02 @ 19:46:34
Postat av: Den som skriver i denna blogg

Haha Janne du är ju så jäkla långsynt :P

2009-04-03 @ 15:50:16

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0