Blött 9/4 Torsdag

Idag är det inte det finaste vädret kan man ju säga. Men det är skönt att då kan man skylla på att man får vara inne och
kolla på film hela dagen utan att det gör nått.

Igår var en ganska trevlig kväll. Fast vi var inte där så länge på festen utan åkte ganska tidigt. Skönt då fick man sova. :)
Kom hem runt 11 idag, och nu har jag kommit på vad jag ahr glömt. Jag skulle ju ringa vårdcentralen så att jag får en tid att kolla min mage. Eller snarare problemet som får magen att må dåligt. Tror det kan vara laktos. Märkte det speciellt nu under praktiken, då man drack mycket mjölk att man inte mådde bra alls. För hemma dricker jag mest multivitamin. =P

Nu hade jag tänkt att kolla på lite Rent hus. Det är bra att det finns webb tv måste jag säga.

Tjing.


Halle och Janne

Jag som var helt gul, svart och vit.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0