Dagen går 7/4 Tisdag

Ja det var riktigt trevligt hos Janne si skogen. Det blev bara jag janne och Marie emn det räcker väl antar jag ^^
Vi åt en massa kakor och baguette. Sedan så kollade vi på en film som Jennifer Lopez var med i, den var hyffsat bra.
Till sist så spelade vi ett spel om hur bra man känner varandra. Men tror vi aldrig räkna ihop vem som vann.

Jag försökte göra om lite på bloggen här men, vet inte om det blev så lyckat, har bara paint och har inga speciellt bra bilder heller, ska försöka göra den lite vårigare någon annan dag!

Resten av kvällen ska jag tillbringa med Marcus och hans kompisar, de håller på att lanar lite, hade med velat om jag hade haft en bärbar dator, då skulle jag kunna sitta och spela sims. x) Men istället gör jag nog det hemma ett tag
och åker sen

Tjing!


                                                        Marie


                                                         Janne


                                             Mums med kakor!



Filmen vi såg - Jag såg inte först att det var hon på bilden men.
Trailer här

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0