En ny dag 28/4 Tisdag

Med huvudvärk, hade det idag med. Förstår inte. Det måste vara luften i skolan eller att jag inte dricker tillräckligt. Får ta och bättra mig på den fronten. Måste bättra mig på fler punkter med

- Att fukusera på det jag gör och inte hålla på med en massa annat. Måste göra läxor itid.
- Sedan så behöver jag komma igåg med någon form av träning. Vart tog den tjejen som dansade framför spegeln varje dag vägen ?
För dansa är det roligaste sättet att träna på enligt mig, annat är bara tråkig. Men Marcus vill börja springa och det är ju faktiskt en bra ide.

Just nu är jag rastlös, har tråkigt, emn samtidigt orkar jag inte ta tag i historian. Så får kanske börja packa det jag ska ha med mig till Joanna imorn, ska spendera två dagar där så hihi, det blir skoj :D.

nu blir det till att fixa 

tjing 

Kommentarer
Postat av: JanE

WOHO! Lina kommer . tralla la la la.:P

2009-04-28 @ 23:57:12
Postat av: Lina - bloggskrivaren

Haha det är klart jag gör :D

2009-04-29 @ 23:44:49

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0