Fridfullt 22/4 Onsdag

Det var vart en ganska skön dag idag. Känns som om man har gjort någonting.

Hade skola ett litet tag, det var prov. Gick okej tror jag, vet i efterhand att man skrev lite fel men de får man väl ta. Men det sura var att jag skrev rätt från början så. Ändra aldrig något tills du vet det rätta svaret, lita på den första instinkten.
En lärdom idag.

Jag åkte efter skolan till Öregrund. Dels för att ragga jobb och det andra var att hälsa på alla mina dagisbarn =)

Måste säga det är en annorlunda känsla när man kliver in i ett rum och man hör   LLLIIIINNNAAA :D:D:D!!
Man fylls med sån glädje att de små liven blir så lyckliga när det ser än. Det är inte varje dag det händer, t ex när man är i skolan.

Jag var på dagis och lekte i några timmar, för att sedan ta mig till vårdcentralen där jag bokade en tid för att kolla om jag är laktos intolerant. Det har jag tänkt på i en månad nu så det är bra när man tar steget ut och kollar de. Får dock vänta till 13 maj.

Gjort mat har jag med. Köpte laktosfri grädde och gjorde köttfärsås med pasta.

Nu hade jag tänkt att läsa, det är inte ofta man får tid till det.


Det var soligt när man gick till bussen igår.



Just det blev förvånad när jag fick detta brav. Det tog ett tag innan jag öppnade det.
Trodde att det var singlarna jag hade köpt, men sen när jag öppnar så är det min
studentklänning :O. I det lilla!    Hm den var ganska tunn, så behöver någon form av
underklänning. Hade haft en bra om den inte hade vart randig, så får ta och försöka
hitta en likadan!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0