Helgen är över 20/4 Måndag

Det har tyvärr inte blivit så mycket skrivande i helgen. Det brukar bli så när man är hos pappa.

Men helgen har vart underbar =)

Fredag -
I fredags så bjöd jag hem några vänner, vi åt mat som jag och Marcus hade kokat ihop. Marie var med på ett hörn.
Sedan kollade vi på film  Taken. Den var bra, handlade om två tjejer som reser runt i europa, men de blir bortrövade, men den ena tjejens far tar verkligen tag i detta och åker för att leta rött på dottern.

Sedan så såg vi en film till, Black sheep, den är bara så sjuk. Det går nästan inte att beskriva. Den måste ses.

Lördag -
Började morgonen att städa upp lite efter gårdagen då vi inte har någon diskmaskin, åt lite frukost och så.
Jag och Marcus begedde oss till Pappa, där vi kollade lite på film (igen) Seed var det denna gång. Den var inte den bästa.
Vi gick sedan ut, där de var lite kallt och satte oss i gräset, Jag pluggde lite och Marcus läste Kalle anka haha xD
Vi åkte sen till min morbror, jag fick träffa min kusin för första gången :D
Hanv er jätte söt, fick hålla i han hihi*
På kvällen blev det robinson och försök att se en film som gick på fyran. Men båda somna när det var nyher paus så när vi vakna igen så gick vi och lade oss. Klockan var nog inte mer än 23 ^^

Söndag -
Det var en riktig seg dag, vi gjorde inte mycket för världen, gick ut och gick en sväng och kollade på film hela dagen i stort sett.



Idag är det måndag och jag är hemma. Har antagligen fått ögoninflammation. Det är jobbigt att vara sjuk fast man inte är sjuk, om ni förstår hur jag menar. Får antagligen släpa mig till skolan imorn, ha solglasögon på mig eller nått. Det är jobbigt att missa vissa dagar. Vi ska tydligen gå igenom något nytt på religionen.
Men hade tänkt ägna dagen åt histora, ska INTE spela sims. Det får jag göra när jag är klar. Sedan är det bra att börja med mediakommunikationen med för ska göra reklam om ett företag.

En positiv sak, jag har köpt en studentklänning, den är fin på bild i alla fall. Får se hur den ser ut på riktigt i veckan och se om jag kommer i den, det är den verkliga frågan!


Nu ska jag vänta på att älskling ska vakna. =)

Tjing




Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0