IKEA 6/4 Måndag

Idag så var jag på nya ikea och kikade lite =)  köpte lite saker med förstås, men det blir
inte så dyrt ändå när man är där. 249 spänn eller vad de var och ändå så fick jag ganska mycket.
Glas, vaser, ännu mer glas, tyg, kudde, 2 hyllor med konsoller, och blommor man sätter i vasen heh.
Jag köper grejer för att flytta hemifrån ja, just det kökshandduker med för 3 spänn styck xD.
Det är roligt att inreda och så, känner att den där gitarren på väggen har gjort sitt. När man
inte har tagit fram den på ett år och det jag gör är att hänga handdukar på den så kanske det är bättre med hyllor.

Just nu så tänkte jag nog spela lite eller kolla något från web tv.
Imorn så blir det nog antagligen picknick, kul att vara med gänget =)



ti

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0