Långfredag 10/4 Fredag

Ja idag är det fredag igen då. Inte så många dagar på lovet kvar nu!

Har just vart ute hos mormor och morfar. Vi har vart ganska många personer där.
Mammas kompis Sivan och några ur hennes släkt kom på besök.
Sedan kom Annsofie och Magnus med lilla Ville med. =)
Marcus ville inte förja med hehe , han ville väl tillbaka till lanet sitt, men vi ses nog imron så. :)

Jag ska snart iväg igen ändå så. Ska till min plastpappas bror och äta lite middag och så. Deras kusin
kommer med och han har barnen med sig. De är lite mer i min ålder så det är positivt i alla fall.
Det är kul att umgåsmed släkt tycker jag, gillar sådana tillställningar.

Ska nog städa upp lite nu.

Tjing


Heh min "kusin" Julia för måååånga år sen.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0