Middag avklarad 10/4 Fredag

Ja kom nästan precis hem, eller oj var det redan en timme sedan!
Tiden går väldigt fort ibland, satte mig vid datan och spelade ett spel på internet, det är så enkelt och kul, bricksbreaking
heter det.

Det var riktigt kul på middagen där, hade lite dåliga förväntningar, men det blåstes bort. Av någon konstig anledning så är det enklare att kallprata med killar än tjejer. Det är nog för att tjejer ser man mera som rivaler, xD eller något liknande. Men det är inte så med ens tjejkompisar man har närmast, de kan man prata om vad som helst med.
Haha ikväll kom vi in på hurvida man raka pungen eller ej, de var lite halv skojigt sådär. =P Vet inte om jag hade så mycket att säga i den konversationen men.

Just nu är jag mest trött, vissa vill ut imorn på bowlan men just nu så orkar man inte ta sådana beslut när man är så trött. Ska väl kanske kolla på någon serie istället för att sitta här och uggla kanske :) ja det gör jag!

Tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0