Min bror fyller år 26/4 Söndag

Idag har det vart lite händelserikt ändå.
Det började ganska tidigt imorse ändå, skulle iväg och hjälpa till på skyttet.
Var ute och var skjutledare som de kallas. Sa när de fick skjuta och så, det är mycket regler inte något tivoli skytte som många tycker de är när man skjuter fält.

Sen så kom man hem och då var släkten här, vi har ätit lite mat och fikat nyss. Jag är propp mätt!


Igår så var jag ju en tur på Åland det var trevligt, inte så hemskt som jag trodde ändå. Alltså då menade jag att jag trodde att det skulle gunga. Gillar inte riktigt det, mår lite illa då, emn det var faktiskt helt okej igår.

Nu väntar jag på min älskipälsk, känner att jag börjar få pms igen, han kanske får lida lite då, emn får försöka bättra mig. :)


Janne på Åland.

Min bror och jag lite flum.

Lite släkt sådär.

Schysst schampoo på båten ;)

Fältskjutning på gång.

Mysis <3

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej Snyggingar!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång full med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-04-26 @ 19:43:56
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0