Molnigt blev det 7/4 Tisdag

Jag hade hoppats på en otroligt solig dag, för vi bestämde igår att vi skulle ha picknick.
Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. så vi ska nog ha det hos Joannas syrra hehe.
Vet bara inte vad man ska picknicka på. Men får väl åka till affären och kika.

Jag kände mig lite duktig imorse när jag tog tag i histora arbetet som har legat där under hela praktiken.
Egentligen så tog det inte så lång tid när man väl hade satt sig. Det är bara jag som är lite dålig på
att ta just den tiden. Men snart börjar ju skolan igen och då får man ta och börja satsa lite, man har ju inte så lång
tid kvar i gymnasiet.

Sen blev jag lite glad när jag fick hem mitt omdöme från dagiset. De var fina ord så tack så mycket!
Nu är det bara att ta en kopia på det och lämna in!

Nu blir det nog till att fixa en macka. Mamma sade just att hon hade köppt baguette och skagenröra.  ;)


Historia tar ibland kål på en.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0