Nu far vi 3/4 Fredag

Snart bär de av till Eskilstuna. Klockan 5
Just nu så ska jag väl försöka att packa det sista, egentligen har jag inte tid med detta men tänkte jag
är ju inte hemma på hela helgen heller så man måste ju skriva ibland.

Sista dagen på praktiken då, de var lite sorgligt, började nästan att gråta där ett tag.
Men det måste ju gå vidare oc om några år så kan jag ju jobba med det på heltid :)
Fick ett påskägg idag med av ett av barnen, det var lite sött.
Så var det en kille osm hade sagt till sin mamma att han tyckte att jag var så söt, emn han vågade inte riktigt prata
med mig. När man tänker efter så har han alltid sätt lite finurlig ut^^

men nu är det packning som gäller.

tjing!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0