Ojsan 25/4 Lördag

Det har vart lite dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft tid.

tordags - Då var det lite kul att hon som har skrivit linas kvälls bok kom till skolan och föreläste. RTVare fick även vara med på frågestund efteråt. Då tog jag en autograf till min kompis joanna som inte kunde vara med.
Efteråt så hade någon satt sig vid min dator i skolan så då tappa jag lusten för att arbeta, så då gick jag till biltema och köpte en anslagstyavla. Det behövs för att annars så ligger det 1000 lappar vid datorn.  PÅ kvälle så for jag till Marcus :)

Fredag - Igår så var jag i skolan. Vi var på besök på arbetförmedlingen för information. Det var lite intressant. Efter det så bestämde jag mig för att gå till palm zoo för att hälsa på lite. När jag var där så jobbade jag med en Veronika på torsdagar och fredagar, så då tänkte jag att hon kanske var där. Så var det. =)
Sen åkte jag hem till Marcus och åt lite med hans familj. Grillat för första gången!. Sen åkte vi hem till mig och hade det lite mysigt sådär. :)


Just nu så ligger han och sover, jag somnade tidigare än honom igår så då är jag pigg.
Vid två tiden så ska jag förja med Joanna och hennes familj till Åland, men kan nog inte messa henne nu för hon sover nog.

mer sen


tjing


Emma Hamberg - otroligt soligt att lyssna på henne.


Så mycket klotter det är i Uppslaa, denna tunnel har inte funnits länge. Varför??


Blommor finnns i Uppsala med.


Dit gick jag.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0