Påskdagen 12/4 Söndag

Idag är det söndag och dan före min födelsedag. :)
Så i dag har jag ägnat tiden åt att baka, det är faktiskt riktigt kul att baka
när man väl kommer igång. Jag tror det inte lev så misslyckat heller.

Igår skrev jag faktiskt ett inlägg! men när jag laddade upp en bild då hängde datorn sig, eller snarare internet
så då gick det inte att göra någonting, jag hade inte större lust att skriva om heller.

Men påskafton spenderades den större delen hos mormor och morfar, med släkten.
 Vi åt god mat och hade det kul, haha eller vi brukar ha lite sjuka sammankomster i våran släkt så det blev mycket skratt i alla fall.
På morgonen så fick jag ett ryck och gick min vända som är ungefär 8 km tror jag. Det var skönt att göra något direkt när man gick upp och innan frukosten. Sen så var man lagom hungrig när man kom hem, men då var det inte så lång tid kvar tills vi skulle fara till mormor och morfar.
Det var skönt med sol hela dagen med.

På kvällen, efter jag och mamma hade åkt runt till varenda affär i östhammar ( det finns inte bara 1) för att jag skulle köpa påskgodis till min älskling, så for jag till Gimo och var med Marcus och hans polare. Det kom även några som inte skulle komma för de hade inte tänkt ha någon fest. Men de gick snart. Träffade personer man kände i barndomen och shit vad folk kan förändras och det är inte alltid till de bättre.
Hm vi gick hem till Marcus och sov sen, åkte hem hyffsat tidigt för mitt bakande.

Nu hade jag väl tänkt sätta igång med städandet

tjing

(ps. lite coolt att jag och Marcus mamma fyller år på samma dag. ds)



Lilla Wille sover.


Nu är han vaken, han är jätte söt.


Smet till snoddasen.


Så här var de på bilden


I verkligheten.


Mina kanske mindre fina sylt kakor.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0