Riskettan 8/4 Onsdag

Jag kom precis hem frå Uppsala. Har gjort den där riskettan som man måste göra när man tar körkort.
Det är en del om alkohol och droger.
Jag för min del tycker det inte var värt 600 spänn och 3 timmar. Höra sådant man redan vet och som man har fått
ingnatat i flera år.
Man fick svara på ett antal frågor innan det började och efter och kolla om man hade samma svar. Jag ändrade inte några av mina. Det var frågor som om man skulle kunna köra onykter och liknande.
Jag undrar bara varför vägvärket lägger på en massa avgifer. Det är saker som är obligatoriska och som man inte kan välja bort. Det är surt att det ska behöva kosta så mycket för att ta ett körkort.

Jag han handla inne på Gina tricot med, ett par gulblommiga leggings för 50 spänn =).
Sen så var det ju de där med sommarjobb. Var inne där jag spenderade mina första veckor av praktiken på, Palm Zoo, en djuraffär i Uppsala. De lät ganska positiva. :) Får se hur det blir i sommar och Norrköping. Om man inte får något besked så måste jag nog tyvärr tacka nej till det, men det skulle vara bra kul att vara skytte ledare!

Ikväll blir det till Uppsala igen och lite party. Anledningen att jag åkte hem var att min kusin Gabriel fyller 14 år och jag tycker att födelsedagar är viktiga, så de missar jag helst inte. :)


None
 

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0