Städat och fint 15/4 Onsdag

Idag så slutade man tidigt, det är skönt med bara en lektion. Men det dåliga är att man åker mer buss den dagen än är i skolan.
När jag kom hem så var min tanke att göra instuderingsuppgifterna innan natur provet vi har om en vecka, jag gjorde visserligen ett försök att börja och gjorde lite. Men sen försvann lusten direkt och jag började städa garderoben istället.
Kände att man behövde ge bort lite saker som är förlitet och att man behövde ta fram sommarkläderna. Jag var på ett såntdär "kasta allt" humör idag. Det är ganska positivt för då sparar man inte sånt som man "kanske kommer att använda någongång, men kanske inte just nu" kläderna.

Älskling är påväg nu och det är ännu bättre, för han skulle ha kommit vid nio ikväll =)
3 månader imorn <3


Min städade garderob ( en av de har tre x) )


Parymerna jag fick i födelsedagspresent =)
Kate Moss ~Kylie Minogue ~ Paris Hilton



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0