Körkort 31/8 Måndag

Denna dag ska jag minnas!
Det är den dagen jag tog körkort på och min första dag på universitetet!
Det var en ganska okej dag, blev lite stressigt där ett tag, kom lite vilse, såg en skylt "uppsala universitet"
Bra tänkte jag, men det var fel hus så fick skynda till rätt.

Men fick 55 på provet i alla fall mindre än 57 som jag fick sist jag klarade det, men det skiter jag i för är glad ändå heh.
Så jag ska hämta Marcus sen efter hans jobb, sitter just nu hemma hos han, fick fina blommor av familjen sjögren :)  Det är en snäläl familj det, ska låna bilen med för att hämta honom då.
Fast första hindret är en lång back sträcka :P men man ska väl klara det med.

En ganska rolig sak på universitetet var att vi var ca 500 personer i en aula, sen kollar jag bakom mig coh där sitter Putte! heh man kände någon i alla fall :P Men ahn ahr man ju inte sätt på ett tag så det var trevligt.

Någon annna som är trevlig är Marcus kompis Kusa :) Träffade han vid busshållsplatsen, skönt att man kan prata med hans kompisar även när inte han är med för man lär ju känna personer på ett annat sätt då. Jag är ju gansak prat glad av mig så :P

Sitter och lyssnar på Darin på Marcus dator, det är ganska skönt med spotify för då kan amn göra det, annars hade det inte funnits på tapeten ^^

Men nu ska jag nog se någon serie eller något :)

Tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0