börjar bli segt! 7/12

Och varmt.
Halv ligger i sängen, med en hög av papper runt om mig, och en sovandes Marcus här brevid, han ser ut att ha det väldigt varmt han.
Har faktiskt gått ganska okej att plugga idag, men som sagt nu börjar orken ta slut, men ska väl läsa de 30 sidor som är kvar, så får jag besvara frågorna imorn eller nått.
men när man har suttit här sen drygt klockan 3 så tycker jag att man är värd att ta kväller. Marcus ska iväg på träning med snart så då får man vara lite själv och kolla på de tv program man vill :D
hhaa för övrigt så har jag märkt att det går runt en Jonas Bane kopia på min skola!! För er som inte vet vem de är så är det typ en jätte snygg kille i en tv serie. Andra avenyn, kim:D I den serien är han gay men ändå :D
oj shit allstå hah (nu kommer marcus att bli purken xD )
nej fortsätta var det!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0