Härliga lördag 5/12

Eller aa det är ju en massa plugg som ska göras så det är lite mindre härligt.
Men det går framåt känner jag, men ska nog stänga av de trådlösa nätverket så att man inte kommer ut på internet, det funkar bäst så.
igår var man till GUC, det var hel trevligt, god mat och en najs tårta. Fast man fick dock lite ont i magen.
Men jag var lite tråkig och åkte hem efteråt, men hade inte sådan stor lust att dricka faktiskt. Tog bussen istället ja. Där började jag kolla på en film. Den är jätte bra, har sätt den förr. Visst den är kanske lite löjlig för att vara i min ålder, hon är väl 14 tror jag, men den är ändå så söt hehe hennes problem med killar kan man faktiskt känna igen sig i.¨
Men hon har en kompis som säkert är jätte snäll men stör mig så jäklig på att hon skvallrar så mycket, det skulle man själv aldrig klara av.! Den får faktiskt en 5: a av mig för tycker den knappt är dålig någonstans!

Kommentarer
Postat av: Joni

haha, den är underbar! dock är böckerna mil bättre;)

2009-12-05 @ 17:52:58
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0