Härligt 6/12 Söndag

Men fötter som bara värker, och att orken är som bortblåst!

Nej idag är det söndag, inget plugg fört lina!
Men därimot så har jag jobbat, därav ont i fötterna.

Senare så ska jag träffa Sara och tegan!
Kalla mig dum eller att jag har dåligt minne, men vi ska nog se luftslottet som sprängdes! haha
Sara hade inte sätt den och inte tegan heller och jag vill se den igen, då ser man saker ur andra ögon än när man ser den första gången. Så det ska nog kvällen ägnas med.

Ska till min älskling sen men, vem annars, eller vi sov faktiskt inte med varandra inatt. De ni! Det trodde man aldrig"

Marcus var och spelade match, han kom med i tidningen och allt. Visserligen förlorade de, men det är ett dunderlag som har släppt in 7 mål och gjort 104 så vad begär man. När man spelar mot dom så är man lite som mitt "gäng" i 9:an. Skruvade makaroner, bandynatten. Släppte in 60 mål och gjorde 1 haha.

Nej men marcus belv matchens lirare i allafall, han tog 76 skott har jag för mig så det är inte illa. 4 gången irad nu så han premunerar på den posten heeh.

försökte fixa en länk till artikeln, meen den fanns bara i pappersformat.

Byta om kanske



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0