En lite sjuklig dag 25/2 Onsdag

Hejsan!

Idag så vaknade jag hos Marcus, det har blivit lite vana med att vi sover med varandra.
Men har man trevligt så har man. Det som jag tycker är bra, eftersom båda bor hemma, är att vi är inte bara hos en person, vi varierar nästan med varannan dag. Det känns bra då behöver ingen klaga på att man aldrig är hemma.
Han kommer nog säkert ikväll, stackarn jobbar eftermiddag slutar halv elva, så det är lite surt, så måste jag gå upp tidigt imorn för hade tänkt åka till skolan med en lapp så de ser vart jag är resten av praktiken. Den tänkte jag spendera i Öregrund på förskolan kajutan. Det blir nog trevlig med barn och så :)

Jag kom just hem från skjutningen, denna vecka gick faktiskt riktigt bra, tror jag sköt rekord. Har lite dåligt minne, får ta och fixa en bok som man skriver resultat i. Det blev 385 i alla fall, klar skillnad mot förra veckan. Men jag lever ju i nuet så då skiter jag i vad jag fick förra veckan.

Nej nu ska jag nog fortsätta att spela lite the Sims. Det är sjukt kul. Mitt mål just nu är att få 20 barnbarn, och en av barnen vill ha 20 förhållanden, samtidigt. Så de blir lite körigt men de fixar nog sig ;)  http://www.thesims.se/

Ha det!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0