Helgen gick den 23/2 Måndag

Ja helgen gick den, men den har vart mycket trevlig måste jag säga. Det har vart kalas och mys mest.

I fredags åkte jag och mamma in till uppsala, jag behövde övningsköra lite. Vi åt på lite kina och hade det trevligt.
Hah till middag blev det fredags-pizzan hos pappa, som vanligt.
Någon gång mitt i natten så kom en lite füller pojke hem till mig. Trevligt. Marcus stannade till söndagen, men på lördagen blev det melodifestivalen. Hahah tjafsa om en sak... vad är bäst träna till musik eller se nalle puh?  haha
Men det var en mysig kväll.
På söndagen var det fika för hela slanten.  Var på badkalas och fika där. Sen när man kom hem så skulle det komma gäster, då blev de lite mera fika. Till sist på kvällen så fyllde farbror år så då blev de fika där med. Jag är den de kallar fikakungen. 

Idag så var det tillbaka till praktiken. Jag trivs verkligen där, är på en djuraffär och får gosa med kaniner hela dagarna. Okej så glassigt är det kanske inte, får mest städa. Men det är kul för då ser man att de mår bra. Oftast så jobbar det trevliga personer där med, Lite kul att man själv får visa andra praktikanter hur man ska göra när man själv bara vart där i två veckor. Men men de litar väl på en. Man får gått om beröm i alla fall så det är bra!
Sen just de var till mormor på kvällen med och fika en sväng ;)

hej då så länge!





Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0