Tiden den går 18/2 Onsdag

Ja tiden bara går den, det var tydligen 4 månader sen och 1 vecka som jag skrev här sist,  ett under att jag kom ihåg lösenordet måste jag säga!
Sen så en månad går med fort den, jag och Marcus firade det i måndags. De kanske inte låter så mycket, men för att vara jag så tycker jag att de är bra gjort. Han är super mysig och frågar alltid om saker som om jag är morsan ^^  hehe men de är lite gulligt. Vi har nog sovit mer med varandra denna månaden än utan, denna dag blir nog en utan, för han är i Uppsala och super xD, de har väl inte hindrat honom förr för att komma till mig, meeen idag är de onsdag och de går inga bussar. Sen dessutom så ska jag till Gävle imorn med några från "gänget". Upp upp blir de såhär nästan mitt på lovet men men trevligt :) Sen så ska jag försöka att inte göra av med så mycket pengar, får se hur det går. Lina är ganska bra på att handla.

Men just nu har just kommit hem från skyttet, tänker inte förklara hur de går till, men de gick skit i alla fall så mycket kan jag säga. låg typ 15 poäng under de jag brukar så jadu ^^

nej nu är de tv tittande som gäller Efterlyst!

ciao

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0