Ooops I did it again! 10 /7 Fredag

Herre gud dagarna bara går, det är redan fredag! Inte för att det känns som fredag, ska ju ändå jobba hela helgen.
Men det är skönt att jobba, då gör man inte av med några pengar!
Vilket är positivt. Men på måndag så kanske man gör av med lite då jag och Marcus ska på konsert.

Men jag fick 1500 av pappa igår! Lite försenat kanske, det var för ett läger som han skulle betala, som jag betalade för i slutändan. Men det är skönt att få pengar lite såhär i efterhand när man har praktiskt taget glömt bort de.

Jag har inte bloggat på ett tag, då jag helt enkelt inte har haft så mycket tid, eller en dator för den delen.
Är just nu hemma hos pappa, ska med bussen om ca en halv timme. Tar det till jobbet idag. Råkade göra en sak med mopeden som inte var så bra.

För när jag skulle köra så hade jag råkat att glömt ta bort låset på bakhjulet, Så när jag körde så lossnade en stor manick av plast, Vilket inte var så bra tydligen. Men jag åkte lugnt och försiktigt hem. Den funkar ju men kanske inte så bra om man åker så mycket, ska ringa till mamma och säga detta snart hade jag tänkt.

Har vart i Skara med familjen med, men får ta det senare då jag har några bilder med.

får väl ta och ringa nu då om jag ska hinna

tjing!''


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0