Puffen är inte hemma 1/7 Onsdag

Marcus är påväg till Tallin han med några vänner, han kommer hem på fredag morgon, så det är ju inte så långt.
Men tråkigt att sova själv ju.
Heh inte kan man smsa heller för det är för dyrt.
Men jag har hyrt en film som jag tänkte se, men jag fastnade här.
Benjamin Buttons otroliga liv



Just nu sitter jag och är hungrig, när man jobbar så blir det inte alltid frukost lunch och middag på de
tider som man äter normalt.
Egentligen börjar jag bli ganska trött, klockan är inte speciellt mycket, men går upp ganska tidigt istället.
Imorn börjar inte förräns 14 så hade kanske tänkt åka ut till mormor en sväng innan. MEn får se hur det blir med det :)

tjing

Kommentarer
Postat av: JanE

så den e sevärld då? benjamin buttons?



JAG V(LL OCKSÅ TILL TALLIN!!!!!

2009-07-01 @ 22:27:52
Postat av: Lina

Ja jag tyckte den var as bra! lite lång kasnke 159 min. men ändå! du de kostade tydligen inte alls mycket att åka och det är 18 vissa turer :)

2009-07-02 @ 21:46:24

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0