ahh Ledigt! 24/6 Onsdag

Ja det blev ju inte så mycket sova imorse, skulle ju till Arlanda.
Joanna skulle på arbetsinterjuv så följde med som moraliskt stöd.
Vi hade lite tur för vi såg så förvirrade ut, för vi behövde bara betala på vägen in och inte på
vägen ut. =) Braatt snubben kom ihåg en.
Sen så steg det på kontrollanter som brukar kolla tåget, jag som är lite äldre än vad jag får vara på mitt busskort, men de kollade aldrig så det var tur!.

Sen gick jag och Joanna i värmen hem till henne.

På kvällen har det vart skytte och en massa mygg.
Marcus hjälpte Tommy och Camilla med en av deras datorer med, nu är det bara en kvar.
Så de blev nog glada.

Fick reda på vad jag får för lön med hihi 11000 är inte dåligt.

Nu är det en stor bäbis här, marcus som ligger i sängen och snackar så jag akn inte tänka så får väl sluta då.

tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0